Zdravé a jednoduché raňajky

2 februára, 2013 0 komentárov Zdieľať Zobrazení :  6265
zdravé raňajky - sendvič

Hovorí sa, že raňajky sú najdôležitejším jedlom dňa, avšak nie vždy je jednoduché sa najesť, najmä, ak vám príprava raňajok trvá dlhší čas. Ak si však raňajky viete naplánovať, napríklad aj deň dopredu alebo ich rýchlou prípravou, hladný z domu určite neodídete. Ak budete každé ráno raňajkovať, budete mať lepší pocit, že ste začali deň správne a že ste spravili pre seba niečo zdravé.

Tu sú možnosti na prípravu zdravých a jednoduchých raňajok:

Koktaily

Príprava koktailov je rýchla a jednoduchá. Na koktailoch si môžete pochutiť doma, ale taktiež na ceste do práce. Na prípravu koktailu môžete použiť ovocie, zeleninu, jogurt, mlieko a v letnom období aj ľad. Pri príprave koktailov môžete experimentovať, ale taktiež si môžete pripravovať aj vaše obľúbené a overené varianty.

Obilniny

Namočte si ovsené vločky alebo iné obilniny na noc do vody alebo mlieka, aby vám zmäkli. Ráno si do obilnín pridajte jogurt, zmes bobuľového ovocia, orechov alebo sušené ovocie. Ak nemáte radi mäkké vločky, prípravu si nechajte až na ráno.

Raňajkové sendviče

Na rýchle raňajky si môžete dať tiež sendvič. Príprava sendviča je úplne jednoduchá. Zvolíte si typ pečiva, ktorý máte najradšej, či už celozrnné, čierne alebo biele pečivo a na obloženie taktiež to, čo máte radi, či už maslo, nízkotučný syr, čerstvú zeleninu, vajíčka, šunku a podobne. Ak si ráno nestíhate pripraviť sendvič, jeho prípravu si môžete naplánovať aj na predchádzajúci večer.

Ilustračné foto © azurita - Fotolia.com





Diskusia k článku Zdravé a jednoduché raňajky

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskusia k článku Zdravé a jednoduché raňajky