Zdravá výživa na tanieri: tajomstvá zeleniny

6 októbra, 2011 0 komentárov Zdieľať Zobrazení :  1925
zdravá výživa cibuľa
  1. Zaraďte artičoky do svojho jedálnička, ich konzumáciou podporíte trávenie a činnosť pečene a pomôžu vám znížiť hladinu cholesterolu v krvi.
  2. Pravidelnou konzumáciou brokolice znižujete riziko vzniku rakoviny. Brokolica taktiež pomáha znížiť riziko mŕtvice, vzniku chorôb srdca a pomáha proti anémii.
  3. Surová cibuľa má lepší vplyv na zdravotný stav ako cibuľa uvarená. Znižuje riziko ochorení srdca a pôsobí ako prírodné antibiotikum.
  4. Prečo jesť pravidelne mrkvu vedeli už naše babičky. Najnovšie výskumy však ukazujú ďalšie výhody jej konzumácie. Mrkva chráni pred pľúcnou rakovinou a znižuje hladinu cholesterolu v krvi.
  5. Hlávkový šalát pomáha pri nespavosti a podráždenosti, priaznivo pôsobí na pečeň a pomáha pri trávení.

Foto © Natika - Fotolia.com





Diskusia k článku Zdravá výživa na tanieri: tajomstvá zeleniny

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskusia k článku Zdravá výživa na tanieri: tajomstvá zeleniny