Diéta South Beach jedálniček

7 júna, 2012 0 komentárov Zdieľať Zobrazení :  6734
diéta south beach jedálniček

Rozhodli ste sa schudnúť, plánujete držať diétu South Beach a neviete, ako by mal vyzerať váš jedálniček? Nechajte sa inšpirovať vzorovým jedálnym lístkom tejto diéty na 7 dní.

Vzorový jedálny lístok diéty South Beach

PONDELOK

Raňajky – omeleta z dvoch vajec so syrom, paradajkový džús, káva bez kofeínu

Desiata – rolovaný plátok šunky, kúsky zeleru

Obed – šalátové listy s grilovaným kuracím mäsom, zálievka z oleja a octu

Olovrant – kešu orechy

Večera – grilovaný losos, dusená špargľa, miešané šalátové listy s olivovým olejom

2. večera – nízkotučný syr ricotta

 

UTOROK

Raňajky – omeleta z dvoch vajec, brokolica, zeleninová šťava, chudá slaninka a káva bez kofeínu

Desiata – kúsok nízkotučného čedaru

Obed – grilovaný zemiak plnený tuniakovým šalátom

Olovrant – pistácie

Večera – grilovaná treska, opekaná miešaná zelenina, miešaný šalát s olivovým olejom

2. večera – vlašské orechy

 

STREDA

Raňajky – omeleta z dvoch vajec s paprikou, chudá slaninka, zeleninová šťava, čaj

Desiata – kúsok nízkotučnej mozzarelly

Obed – šalátové listy s grilovaným granátom, zálievka z oleja a octu

Olovrant – mandle

Večera – grilovaná bravčová sviečkovica, grilované paradajky a paprika, nakrájaná kapusta

2. večera – nesladená želatína, koktailové paradajky

 

ŠTVRTOK

Raňajky – francúzsky zeleninový koláč so špenátom, paradajkový džús, káva bez kofeínu

Desiata – morčacia roláda, majonéza s koriandrom

Obed – šalátové listy s grilovanými plátkami hovädzieho, zálievka z oleja a octu

Olovrant – tvaroh

Večera – grilovaná chudá bravčová kotleta, grilovaná cuketa a tekvica, dusený hrášok

2. večera – nesladená želatína, kúsok mozzarelly bez tuku

 

PIATOK

Raňajky – omeleta z dvoch vajec so šunkou a špargľou, paradajková šťava, káva bez kofeínu

Desiata – hummus a kúsky zeleru

Obed – šalátové listy s nakrájanými morčacími prsiami, zálievka z oleja a octu

Olovrant – para orechy

Večera – grilovaná ryba, dusený kel s kúskami slaninky, grilovaná paprika a baklažán, rukolový šalát s octom

2. večera – nízkotučný syr ricotta

 

SOBOTA

Raňajky  omeleta so šunkou a kúskami špargle, čerstvá paradajková šťava, káva bez kofeínu

Desiata  nesladená želatína

Obed  zelené šalátové listy, kúsky tuniaku, zálievka z octu a oleja

Olovrant  nízkotučný syr ricotta

Večera  grilované morčacie prsia, karfiolová kaša a dusená brokolica, uhorkový šalát

2. večera  kešu oriešky

 

NEDEĽA

Raňajky  omeleta z dvoch vajec, zeleninová šťava, čaj bez kofeínu

Desiata  nízkotučný čedar

Obed  grilované kuracie mäso, čerstvé šalátové listy, zálievka z oleja a octu

Olovrant  lieskové orechy

Večera  opekané huby so špenátom, dusená tekvica a cuketa

2. večera  nesladená želatína

 

Foto © pavel siamionov - Fotolia.com

Prečítajte si viac: Jedálniček pri hnačke




Diskusia k článku Diéta South Beach jedálniček

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskusia k článku Diéta South Beach jedálniček