Ako najlepšie schudnúť do leta a do plaviek – letné tipy na chudnutie

13 februára, 2012 0 komentárov Zdieľať Zobrazení :  4320
ako schudnúť do plaviek

Určite sa sami seba pýtate otázku: ako schudnúť do leta? Zima sa už pomaly končí,  onedlho začína jar a leto je tu ani sa nenazdáme. Poodkladáme teplé kabáty a vytiahneme zo skríň letné šortky, sukne a tielka. Pomaly už začínate premýšľať nad tým, že kam na letnú dovolenku s priateľmi a rodinou.
Ale zrazu si uvedomíte, že ste boli príliš pohodlný a že okrem plaviek na pláži ukážete aj dáke to kilo navyše.
Ale nebojte sa – ak chcete schudnúť do leta, je to ešte možné! Tu vám prinášame niekoľko jednoduchých odporúčaní na chudnutie, ktoré vám pomôžu schudnúť do leta, ak sa ich rozhodnete zaradiť do svojho každodenného života. Týmto spôsobom budete môcť formovať vaše telo a môžete schudnúť za mesiac pár kilov.

Ako najlepšie schudnúť do leta

  • Pite aspoň 8 – 10 pohárov vody denne – voda hrá veľmi dôležitú úlohu v našich telesných funkciách. Telesný tuk a kosti tvoria asi 20 % vody, svalové tkanivo 75 % vody a viac ako 80 %  vody je v našej krvi. Voda pomáha odstraňovať toxíny z obličiek a z pečene, ktorá potom umožňuje metabolizovať viac tuku. Voda skutočne funguje ako prírodný potláčač chuti na jedlo!
  • Pite menej alkoholu, alebo ho odstráňte úplne – ak chcete naozaj schudnúť, potom dajte alkoholu „zbohom“. Alkohol len pomáha telu k ukladaniu tuku a spomaľuje metabolizmus.
  • Vyhnite sa zákuskom a zmrzline – jedná sa o veľký krok na ceste ako schudnúť. Tieto veci sú plné nasýtených tukov a cukru, a obe zložky sú hlavnými príčinami, ktoré spôsobujú nadváhu.
  • Jedzte veľa zeleniny, strukovín, celozrnných obilnín a ovocia v strave – obsahujú "dobré sacharidy", ktoré obsahujú málo kalórií a tukov. Sú trávené v tele pomaly a preto vám pomôžu potlačiť hlad a zanechať pocit sýtosti na dlhšiu dobu.
  • Zvýšte príjem omega-3 mastných kyselín v strave – tieto druhy kyselín zlepšujú metabolizmus a hladinu energie vášho tela. Mali by ste jesť ryby ako makrela, losos, sardinky a slede. Všetky sú bohaté na omega-3 mastné kyseliny, a práve tieto kyseliny pôsobia preventívne proti vzniku kardiovaskulárnych ochorení, regulujú krvný tlak a znižujú riziko srdcového zlyhania. Preto sú veľmi užitočné pri chudnutí.
  • Jedzte 5 – 6 menších porcií jedla denne – miesto toho, aby ste jedli 3 hlavné jedlá denne, rozdeľte si jedlo do menších porcií 5-6 krát za deň. Menšie porcie v kratších intervaloch vám pomôžu zlepšiť metabolizmus a spáliť viac tukov. Je to tiež dobré na chudnutie.
  • Jedzte potraviny s vysokým obsahom vlákniny – vláknina potláča hlad. Jedlá s vysokým obsahom vlákniny zaberú viac času na trávenie, preto budete menej hladný. Príklady potravín s vysokým obsahom vlákniny: celé zrná, nelúpaná ryža, figy, jablká, brokolica, hrach, šošovica, fazuľa, čerstvá zelenina a ovocie, orechy a pod.
  • Používajte správne korenie vo vašej strave – korenie ako zázvor, horčica, korenie, škorica, bobkový list a pod., to všetko vedie k poklesu chuti na sladké a sú užitočné pri chudnutí.
  • Vyhnite sa nočnému jedeniu – nemali by ste jesť 2 až 3 hodiny pred spaním. Nechajte vaše telo stráviť jedlo dostatočne dlho pred tým, ako pôjdete do postele.

Foto  © goodluz - Fotolia.com

Prečítajte si viac: Chudnutie podľa krvnej skupiny




Diskusia k článku Ako najlepšie schudnúť do leta a do plaviek – letné tipy na chudnutie

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskusia k článku Ako najlepšie schudnúť do leta a do plaviek – letné tipy na chudnutie