Dnes je 16. September 2014

Diéta na boky a stehná – jedálniček

Diéta na boky a stehná – jedálniček

Vzorový jedálny lístok pri diéte na boky a stehná

Diéta na boky a stehná sa vyznačuje tým, že sa obmedzuje konzumácia červeného mäsa, preto sa v jedálničku nevyskytuje.

PONDELOK

Raňajky – 140g nízkotučného jogurtu, celý grapefruit

Obed – 170g pečených kuracích pŕs, 170g hrozna, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Večera – šalát s paradajkami, cibuľkou, zelerom, uhorkou, jablko, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

 

UTOROK

Raňajky – 60g chudej šunky, 2 paradajky, celozrnný rožok, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Obed – 2 varené zemiaky, 140g jogurtu, 2 pokrájané pomaranče

Večera – ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, 170g tresky dusenej na víne, 170g sliviek

Čítajte: Zdravý jedálniček na chudnutie

 

STREDA

Raňajky – 60g celozrnných cereálií, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, ½ hrnčeka pomarančového džúsu

Obed – 170g tuniakového šalátu, 4 ražné chleby, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, 110g sliviek

Večera – pečený zemiak, 170g morčacieho bez kože s brusnicami, 140g jogurtu

 

ŠTVRTOK

Raňajky - 30 g veľmi chudej slaniny, 110 g húb, 140 g jogurtu, ½ hrnčeka broskyňovej šťavy

Obed - ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, ovocný šalát, 340 g šalátu z fazúľ a kukurice

Večera - 140 g jogurtu, 110 g citrusového ovocia, 2 krajce celozrnného chleba

 

PIATOK

Raňajky - 4 celozrnné sušienky, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Obed - 230 g čerstvého ovocného šalátu, 140 g jogurtu

Večera - 170 g pečeného hovädzieho mäsa, opečená zelenina, kuskus, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, pomaranč

Čítajte: Jedálniček pri chudnutí z brucha

 

SOBOTA

Raňajky - 110 g broskýň z konzervy, 140 g nízkotučného mlieka

Obed - 1 a ½ hrnčeka zeleninovej polievky, 6 celozrnných sušienok, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Večera – pečená treska, 110 g naturálnej ryže, hrušky plnené cottage syrom, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

 

NEDEĽA

Raňajky - 5 sliviek, 2 celozrnné hrianky, 1 ČL pomarančovej marmelády, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Obed - 170 g dusenej fazule s čili omáčkou, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, 340 g ananásu

Večera - 170 g cestovín, 230 g paradajok v konzerve, 2 jablká, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

 

Upozorňujeme, že pri držaní diéty na boky a stehná musí byť strava pestrá a musí obsahovať primerané množstvo základných živín a vitamínov. Diétu si môžete prispôsobiť potravinami sezónneho charakteru. Taktiež sa odporúča pravidelne cvičiť, najlepšie aeróbne cvičenie 2-3 x týždenne.

Mohlo by vás zaujímať: Týždenný jedálniček v tehotenstve

Foto © Ammentorp – Fotolia.com


Značky: , ,

Diskusia k článku

komentárov

Powered by Facebook Comments

Mohlo by Vás zaujímať

Sponzorské články

popup-ebook-700x500