Cambridge diet

júl 9, 2013 0 komentárov Zdieľať Zobrazení :  11242
cambridge-weight-plan

Cambridge diéta a Cambridge Weight Plan sa postupom času dostávajú čoraz viac do povedomia ľudí, ktorých trápi otázka: “Ako schudnúť?“. Je táto diéta účinná, pomôže pri redukcii váhy, je bezpečná a nenastane po jej skončení jojo efekt? Odpovede nielen na tieto otázky sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

Národný inštitút NICE ju uznal za vyvážený spôsob stravovania a zaradil ju do zoznamu diét, ktoré neohrozujú zdravie, ale prinášajú očakávané výsledky. Na Slovensku sú programy Cambridge Weight Plan schválené Úradom verejného zdravotníctva.

Cambridge Diet & Cambridge Weight Plan a bezpečné chudnutie

Cambridge diéta ponúka radu flexibilných programov pre kontrolu hmotnosti. Preškolený konzultant vám pri individuálnych sedeniach pomôže pri riešení problémov s vašou nadváhou. Klinicky testované programy sú vedené pod záštitou lekárov a vďaka nim je možná alternatívna liečba v boji s nadváhou. Cambridge Weight plán pozostáva z viacero programov, ktoré sú rozdelené na základe energetického príjmu od 415 do 1500 kcal a viac za deň. Jednotlivé programy sú vybrané na základe vášho zdravotného stavu. Pokiaľ ste na úplnej náhrade stravy, konzumujú sa prevažne špeciálne pripravené produkty, ktoré sú nutrične vyvážené a obsahujú všetky esenciálne živiny.

Pre koho je vhodná Cambridge diéta

  • pre tých, ktorí chcú zdravo, bezpečne a rýchlo schudnúť
  • pre tých, ktorí chcú chudnúť pomalšie
  • pre tých, ktorí chcú zbaviť telo toxínov
  • pre tých, ktorí si nestíhajú cez deň pripravovať jedlá a pravidelne jedávať
  • pre tých, ktorí si chcú udržať váhu
  • pre tých, ktorí si chcú podporiť rekonvalescenciu
  • pre tých, ktorí chcú produkty konzumovať ako potravinový doplnok vynikajúcej kvality

Fázy Cambridge diéty

Kto sa rozhodne držať Cambridge diétu, mal by absolvovať jednotlivé etapy, ktoré mu dopomôžu k dosiahnutiu vytúžených cieľov.

Príprava

Prípravná fáza pozostáva zo vstupného pohovoru s poradcom. Na individuálnom pohovore si ujasníte, či je vhodné obdobie pre začatie diéty. V priebehu 7-10 dní sa zníži celkový príjem potravy, obmedzí sa konzumácia sacharidov a dodržiava sa pitný režim.

Chudnutie

Počas fázy „chudnutie“ sa konzumujú len prípravky, ktoré vám odporučí poradca. Povolená je ľahká fyzická aktivita a veľmi dôležité je dodržiavanie pitného režimu. Nie je povolená konzumácia akýchkoľvek iných potravín, okrem čaju, kávy a minerálnej vody.

Stabilizácia

Stabilizácia je veľmi dôležitou súčasťou Cambridge diéty. Čím dlhšie etapa „stabilizácie“ trvá, tým je menšie riziko vzniku jojo efektu. Počas stabilizácie sa do jedálnička postupne pridávajú potraviny, ktoré optimálne vytvoria základ zdravých stravovacích návykov, ktoré sa budú dodržiavať aj po skončení diéty. Postupne sa pridajú chudé bielkoviny, ako sú chudé biele ryby, hydina, tvaroch, biela a zelená zelenina.

Udržiavanie

Udržiavanie je poslednou ale aj najťažšou fázou celého procesu chudnutia. Netreba sa však báť. V Cambridge diéte aj po skončení programu zostávate stále v kontakte so svojim poradcom. Pokiaľ sa nevrátite do svojich pôvodných a častokrát zlých stravovacích návykov a začnete sa lepšie a zdravšie stravovať, nemusíte sa báť, že by prišiel obávaný jojo efekt. Okrem toho že schudnete, Cambridge diéta vám dopomôže pri osvojení si nových stravovacích návykov a pri žití nového, zdravšieho životného štýlu. Naučíte sa správne si vyberať potraviny a správne ich upravovať. Okrem toho, Cambridge diéta ponúka aj množstvo receptov a tipov, ako si vytúženú váhu udržať a už nikdy sa jej nevzdať.

Je Cambridge diéta bezpečná a účinná?

Cambridge diéta resp. Cambridge Weight Plan je vhodnou formou zdravého a bezpečného chudnutia pre všetkých, ktorí spĺňajú podmienky jej dodržiavania. Pre viac informácií o tejto diéte navštívte oficiálnu stránku Cambridge diéty alebo priamo oslovte svojho konzultanta.

Prečítajte si viac: OMG diéta




Diskusia k článku Cambridge diet

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskusia k článku Cambridge diet