Dnes je 22. August 2014

Ako schudnúť z brucha

Ako schudnúť z brucha

Jedna z najčastejčích otázok pri chudnutí je bezpochyby ako schudnúť z oblasti brucha. Schudnutie z tejto partie je obzvlášť ťažké. Okrem zmeny stravovacích návykov je veľmi dôležité správne cvičenie. No pre všetkých, ktorí chcú schudnúť na bruchu rýchlo, máme 5 tipov.

5 tipov na schudnutie z brucha

1. Vylúčte zo stravy všetky nezdravé jedlá

Možno sa vám tento tip zdá ako klišé, no je to pravda. Ste to, čo jete! Preto nejedzte nezdravé pokrmy ako chipsy, sladkosti, fast food stravu, hamburgery a ďalšie potraviny s vysokým obsahom cukru. Nezdravé jedlo zvyšuje hladinu cukru v krvi, čo znižuje spaľovanie tukov a zvyšuje chuť k jedlu. Zvýšená hladina cukru v krvi spôsobuje zvýšenie hladiny inzulínu, ktorý spôsobuje hromadenie tuku.

2. Jedzte iba “dobré” cukry

Existujú dobré a zlé sacharidy. Biely chlieb, cestoviny, šišky, koláče a podobné potraviny predstavujú nebezpečenstvo vo forme zlých sacharidov, preto je dôležité sa im vyhýbať. Môžu spôsobiť nadúvanie, zlé trávenie, a viesť k hromadeniu tuku.
Namiesto nich by ste mali konzumovať dobré sacharidy, ako sú čerstvé ovocie a zelenina. Zeleninové polievky sú skvelou voľbou na obed. Štúdie ukázali, že ľudia, ktorí jedia prevažne vegetariánsku stravu sú chudší, kedže jedia viac ovocia a zeleniny ako ostatní.

3. Nejedzte neskoro v noci

Ak idete do postele hneď po neskorej večeri, prebytočné sacharidy sa zmenia na tuky a v spánku ich nemáte ako spáliť. Hlavný dôvod, prečo nejesť neskoro v noci, je jednoducho ten, že nepotrebujete energiu. Väčšina ľudí skonzumuje dostatok potravy počas dňa a neskorá večera alebo nočný snack sú konzumované už len zo zlozvyku alebo z nudy.

4. Nepite alkohol

Jeden gram alkoholu obsahuje 7 kalórií, čo je asi 182 kalórií v pollitri. Alkohol neobsahuje žiadne živiny. Všetky skonzumované kalórie vďaka alkoholu sa ukladajú ako tuk a za každý vypitý alkohol sa spočítavajú. Len pitie 2 pív denne vám pridá 2500 kalórií týždenne.

5. Viac cvičte

Cvičenie je kľúčom k chudnutiu. Samotná diéta je často príliš obmedzujúca a veľmi prísna diéta môže viesť k podvýžive a dlhodobým zdravotným komplikáciám. Pravidelné cvičenie nielenže kontroluje vašu váhu, ale aj chuť do jedla a zdravie vášho srdca. Pokiaľ máte čas, mali by ste cvičiť fitness dvakrát denne, dopoludnia kardio cvičenie a večer cvičenie na chudnutie a kontrolu telesnej hmotnosti.

Prajeme vám veľa úspechov a veríme, že sa vám podarí dosiahnuť ideálnu postavu s vytúženou váhou.

Foto © Nobilior – Fotolia.com


Značky: , , ,

Diskusia k článku

komentárov

Powered by Facebook Comments

Mohlo by Vás zaujímať

Sponzorské články

popup-ebook-700x500