8 vecí, ktoré by mali vedieť o chudnutí ženy po 40-tke

jún 7, 2014 0 komentárov Zdieľať Zobrazení :  6151
diéta angeliny jolie

Väčšina žien zistí na vlastnej koži, aké náročné je chudnutie a udržiavanie váhy spolu s pribúdajúcim vekom. Diéta, ktoré zaberali v minulosti, stále menej efektívne fungujú. Chudnutie u žien po 40-ke je náročnejšie a je potrebné pristupovať k chudnutiu z inej strany.

Tu je 8 vecí, ktoré je potrebné robiť inak, ak patríte medzi ženy, ktoré majú po 40-tke:

1. Cvičiť nestačí

Cvičenie a telesná aktivita sú potrebné pre zdravie a duševnú pohodu. Ale ženy nad 40 rokov sa nemôžu spoliehať už len na to. Ak cvičíte už dlho a stále sa neprejavujú výsledky, je to preto, že potrebujete zmeniť a správne nastaviť jedálniček.

2. Chudnutie nie je také rýchle, ako keď ste mali dvadsať

Nič nie je horšie, ako nereálne očakávania. Nemôžete v 55 rokoch chudnúť tak rýchlo, ako keď ste mali 20. Nenaplnené sny a očakávania vás môžu rýchlo odradiť od vytúženého cieľa.

3. Nespoliehajte sa na rýchle riešenia

To je jedna z veľkých výhod chudnutia po štyridsiatke. Je možno demotivujúce vedieť, že sa vám už nepodarí schudnúť 3 kilá za týždeň. Chudnutie však budete musieť hlbšie premyslieť a zmeniť celý svoj život na dlhšie obdobie ako mesiac.

Nemôžete sa viac spoliehať na krátkodobé a drastické diéty. Jedálniček budete musieť prestavať od základu.

4. Nevzdávajte sa po prvom zlyhaní

V živote nemusí znamenať jedno zlyhanie koniec plánu. V štyridsiatke máte diétnych zlyhaní za sebou už toľko, že by ste mohli napísať knihu. Aj keď sa vám nepodarilo schudnúť za 20 – 30 rokov, nikdy to nevzdávajte. Nenechajte sa odradiť novým zlyhaním, prekážkou či výsmechom. V štyridsiatke ide už aj o vaše zdravie.

5. Zmeňte jedálniček

Stravovacie návyky sú dlhodobo zakorenené a je ťažké zmeniť ich zo dňa na deň. Spravte si týždňový prehľad prijatých potravín. Nastavte kritické okuliare a zvážte, ako by ste sa vedeli stravovať zdravšie. Ak si nebudete vedieť poradiť, zájdite za odborníkom vo vašom okolí.

6. Začnite drobnými zmenami

Ako zvýšiť pravdepodobnosť, že s tým neskončíte do týždňa? Netreba všetko robiť unáhlene. Začnite malými zmenami.

  • Odstráňte všetky relatívne „pokušenia“ z vášho okolia a najmä nenakupujte ich znova.
  • Zamerajte sa na to, aby ste jedli pomalším tempom a v pokojnej atmosfére. Vychutnajte si jedlo a spojte si chute s tým, čo vaše telo potrebuje.
  • Podeľte sa s jedlom, najmä s dezertmi, aby ste minimalizovali príjem kalórií.

Je veľa vecí, ktoré sa vo vašom stravovaní môžete zmeniť. Pamätajte si, že najlepšie zmeny nebijú do očí. Sú tak malé, že si ich ledva všimnete.

7. Čím skôr, tým lepšie

Aj keď sa dá schudnúť úspešne v každom veku, budete mať určite väčší úspech, ak začnete okamžite.

8. Váš najlepší priateľ je vytrvalosť

Zaručený úspech vám prinesie jedine vytrvalosť. Veci ne vždy idú tou cestou, ktorú si  predstavujete. Hmotnosť bude určite kolísať, ale to je v poriadku. Zamerajte sa na cieľ a udržte si svoje tempo. To je kľúčom k vášmu úspechu.



Značky: chudnutie


Diskusia k článku 8 vecí, ktoré by mali vedieť o chudnutí ženy po 40-tke

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskusia k článku 8 vecí, ktoré by mali vedieť o chudnutí ženy po 40-tke